کوپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ

کوپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ

فرهنگی سیاسی اجتماعی

نماینده مردم ایرانشهر، دلگان، سرباز و نیکشهر در مجلس نهم:
 
50 نماینده مجلس خواستار تسریع اجرای راه‌آهن چابهار شده‌اند
 
امسال 40 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه اعتبار اختصاص یافته که بسیار ناچیز است و این اعتبار تنها برای اجرای یک و نیم کیلومتر راه آهن صرف می‌شود.

 نماینده مردم ایرانشهر، دلگان، سرباز و نیکشهر در مجلس نهم گفت: به منظور تسریع در اجرای راه‌آهن چابهار ـ زاهدان ـ میلک ـ سرخس، 50 نماینده مجلس هماهنگ شده‌اند.

 

 

محمدسعید اربابی در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان ایرانشهر در

 فرمانداری اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تمام توان از تیم مذاکره‌کننده 1+5 حمایت می‌کنند.

وی افزود: نمایندگان با نتیجه‌گیری اینکه رفتار غرب با ایران اسلامی سیاسی است، بیان داشت: مجلس ضمن حمایت از تیم مذاکره کنده و روند مذاکره در طول این مدت با اقتدار از عزت و کرامت ملت ایران دفاع خواهد کرد.

اربابی تصریح کرد: ملتی که پیرو ولایت‌فقیه باشد و قوانین اسلامی را سرلوحه کار خویش قرار دهد در برابر هیچ تهدید و بی‌عدالتی سر تعظیم فرود نمی‌آورد.

نماینده مردم ایرانشهر، دلگان، سرباز و نیکشهر  در مجلس با اشاره به ظرفیت و استعدادهای شهرستان ایرانشهر گفت: شهرستان ایرانشهر دارای جایگاه شناخته شده‌ای در استان و حتی در کشور است و یکی از دلایل این جایگاه حضور مقام معظم رهبری در شهرستان و خاطرات ایشان از ایرانشهر است.

اربابی ادامه داد: وجود جاده ترانزیت و قرارگرفتن ایرانشهر در مسیر این جاده از امتیازات مهم این شهرستان و استراتژیک‌بودن آن است.

وی بیان کرد: ایرانشهر می‌تواند به عنوان بارانداز منطقه ویژه اقتصادی تعیین شود و این موضوع را تا اجرایی‌شدن پیگیری خواهم کرد.

نماینده مردم ایرانشهر، دلگان، سرباز و نیکشهر در مجلس با تاکید بر برنامه‌ریزی برای اشتغال جوانان تحصیلکرده افزود: باید مسئولان امر برای استفاده از نیروهای تحصیلکرده بیکار و بومی تلاش کنند.

اربابی همچنین از هماهنگ‌شدن 50 نماینده مجلس شورای اسلامی از مناطق شرق کشور برای تسریع در اجرای راه آهن چابهار- زاهدان ـ میلک ـ سرخس خبر داد.

وی گفت: امسال 40 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه اعتبار اختصاص یافته که بسیار ناچیز است و این اعتبار تنها برای اجرای 1.5 کیلومتر راه آهن صرف می‌شود.

نماینده مردم ایرانشهر، دلگان، سرباز و نیکشهر در مجلس افزود: پیگیری‌هایی صورت پذیرفته که امیدواریم اعتبار ویژه‌ای برای این پروژه پیش‌بینی شود.

اربابی از مسئولان شهرستان خواست مشکلات و مطالبات شهرستان را همراه با نظرات کارشناسی برای پیگیری به وی منعکس کنن


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: اسد رییسی ׀ تاریخ: پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , kopch.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com